Project Description

امتحان علوم پزشکی پرومتریک

Prometric یکی از بزرگترین سنتر‌های برگزار کننده امتحانات آنلاین در آمریکاست که در بیش از 160 کشور آزمون های آنلاین در رشته‌های مختلف علوم پزشکی برگزار میکند. متاسفانه این نهاد به طبعیت از قوانین تحریم آمریکا در ایران هیچ شعبه‌ای ندارد، بنابراین کاندیدای محترم بالاجبار می‌بایست با رزرو آنلاین امتحان در یکی از کشور های همسایه در یک تاریخ مشخص حضور به عمل آورند.

هیئت تخصصی پزشکی عمان (OMSB) یک نهاد مستقل در عمان است که به منظور برسی مهارت های علمی کاندیدا در شهر مسقط آزمون پرومتریک برگزار می‌کند. بدیهی است که انجام این آزمون یکی از ملزومات گرفتن ویزای کار کشور عمان برای تمام رشته های علوم پزشکی اعم از پزشکی، تخصص، پرستاری و دیگر رشته‌های پیراپزشکی (رادیولوژی، علوم آزمایشگاهی، … ) می‌باشد.

جهت ثبت نام آزمون پرومتریک در عمان و دیگر کشور ها از طریق بخش ارتباط با ما تماس بگیرید

پکیج‌های پرومتریک

در نظر داشته باشید که سوالات آزمون پرومتریک به صورت آنلاین از بانک سوالات این مرکز در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد و با توجه به شرایط محل آزمون و تدارکات امنیتی این مرکز امکان نشر سوالات به بیرون به حداقل رسیده. بنابراین با اطمینان به شما می‌گوییم که “عین سوالات” وجود ندارد و اگر در جایی به شما پیشنهاد شد به هیچ عنوان اطمینان نکنید. همچنین اینکه برسی نمونه سوالات به تنهایی برای موفقیت در آزمون کفایت نمی‌کند و حتما نیاز به مطالعه دارید و اما تیم ما برای شما عزیزانی که قصد شرکت در آزمون پرومتریک دارید پکیج‌های تدارک دیده که با مطالعه این منابع میتوانید به راحتی از پس این آزمون بر بیایید. این پکیج‌ها شامل:

  1. رفرنس‌های پیشنهادی و مورد تایید سنتر پرومتریک
  2. کتاب‌ها و رفرنس هایی که تیم “ایرانیان عمان” تهیه و تنظیم کرده
  3. مجموعه تست و نمونه سوالات دوره های قبل از منابع مختلف و معتبر

جهت مشاوره رایگان قبل از خرید از طریق بخش ارتباط با ما تماس بگیرید.

فروشگاه

نمونه پکیج رشته ” کارشناسی علوم آزمایشگاهی”

Materials

Refrences

Review

Tests

جهت ثبت نام در آزمون پرومتریک با ما تماس بگیرید

  • هزینه ثبت نام آزمون در عمان بسته به نوع رشته 90 و یا 110 ريال عمان است.
Contact Us

{نمونه کارنامه های موفق مشتریان}