جهت مهاجرت کاری به کشور عمان مشمول چه هزینه هایی هستیم؟

سلام ، این سوالیست که قبل از هر چیز ذهن دوستان و همکارانی که قصد مهاجرت به عمان را دارند را به خود مشغول می‌کند.

در اینجا بر آن شدیم که علاوه بر شفاف سازی کامل در مورد هزینه ها ، جلوی بسیاری از کلاهبرداری هایی  که متاسفانه توسط عده‌ای سود جو و دفاتر مهاجرتی در حال انجام است را بگیریم. امیدواریم که این متن به دست تمام افرادی که قصد مهاجرت به عمان را دارند برسد.

پرومتریک:

هزینه آزمون پرومتریک در تاریخ انتشار این مقاله، 90 و 110 ريال عمان ( بسته به نوع رشته تحصیلی) می‌باشد.

برای آمادگی در آزمون پرومتریک می‌توانید از پکیج های موجود در وبسایت استفاده کنید، این پکیج ها با حساسیت بسیار جمعاوری و تهیه شده بنابراین پیشنهاد می‌کنیم از خرید سوالات متفرقه از افراد نا وارد و موسسات مختلف که بدون هیچ تضمینی با قیمت های بالا اقدام به فروش می‌کنند پرهیز کنید.

Dataflow دیتافلو:

دیتا فلو در واقع پروسه برسی مدارک و سوابق کاری پزشکان و پرستاران در حوزه خلیج است. هزینه ثبت نام دیتا فلو از 110 ریال عمانی برای بعضی رشته ها شروع میشود  تا حدود 200 ریال عمانی برای متخصصان و دارندگان مدارک کارشناسی ارشد که علاوه بر مدرک کارشناسی می‌خواهند مدرک ارشد خود را به تایید وزارت بهداشت عمان برسانند. لازم به ذکر است که بر اساس تعداد مدارک متقضی (اعم از مدارک تحصیلی و سوابق شغلی) این هزینه متغیر می‌شود.

توجه: پروسه دیتافلو امری بسیار حساس و نیازمند تجربه است، از متقاضیان تقاضی می‌شود این امر را به افراد ناواردی نسپارند چرا که هرگونه خطا و کم و کاستی در مدارک و اطلاعاتی که به Dataflow داده می‌شود، مشمول هزینه و به تعویق افتادن پروسه می‌شود.

اینترویو یا امتحان وایوا (Viva Exam):

اینترویو یا امتحان وایوا آخرین مرحله پروسه خواهد بود که بهتر است توسط مرکزی که به شما آفر کاری میدهد رزرو پرداخت شود. در هر حال خود متقضی می‌تواند اقدام به رزرو امتحان ” وایوا” کند. هزینه ثبتنام در تاریخ انتشار این مقاله 100 ریال است که معمولا باید توسط خود متقضی به وزارت صحه عمان پرداخت شود و ىر مورادي توسط كارفرما.

لازم به ذکر است رزرو این آزمون نیازمند ارایه مدرک دیتافلو و قبولی در آزمون پرومتریک است.