ویزای کار پزشکان عمان 2021

با سلام و احترام

تقریبا 1 سالی هست که مطلبی در وبسایت برای شما عزیزان نذاشتم و ازین بابت عذرخواهی می‌کنم. بنابراین در این مقاله سعی دارم به شکل خلاصه عمده مطالبی رو که باید برای مهاجرت به عمان بدانید ذکر کنم.

شرایط لازم برای پزشکان و پرستاران برای دریافت ویزای کار عمان

شرایط لازم برای پزشکان و پرستاران برای دریافت ویزای کار عمان

متقضیان رشته‌های علوم پزشکی برای دریافت ویزای کار عمان باید از یک سری شرایط برخوردار باشند. دقت داشته باشید واجد بودن در تمامی موارد الزامی است.

شرایط کلی مهاجرت پزشکان و پرستاران به شرح زیر است:

  • سابقه‌ی کار کافی:

تمامی رشته‌های کادر درمان اعم از تکنسین ها تا متخصصین باید از حداقل سابقه کار لازم برای گرفتن تاییدیه مدارک برخوردار باشند. این میزان سابقه کار برای رشته‌های کارشناسی اعم از: پرستاری، رادیولوژی، علوم‌آزمایشگاهی، مامای، اتاق عمل، بیهوشی، شنوایی سنجی، فیزیوتراپی و غیره 2 سال است. همچنین برای پزشکان، داروسازی، دندانپزشکی و متخصصین 3 سال سابقه کار الزامی است و در صورت نداشتن سابقه کار کافی امکان گرفتن ویزای کار عمان وجود ندارد.

نکات مهم:

برای ارایه سابقه کار نیاز به بیمه ندارید.

سابقه کار باید بعد از اتمام دوره تحصیل و فارغ‌التحصیلی باشد.

سابقه کار باید به روز باشد و اگر در زمان ارایه مدارک به وزارت بهداشت عمان بیشتز از 6 ماه از آخرین سابقه کار شما گذشته باشد، درخواست شما رد شده و تقاضای سابقه کار جدید می‌شود.

  • زبان انگلیسی:

شما باید به سطح قابل قبولی از زبان انگلیسی مسلط باشید تا بتوانید از پس آزمون پرومتریک، مصاحبه وزارت و همچنین مصاحبه برای کاریابی بربیایید. لازم به ذکر است که هیچگونه مدرک زبانی نیاز نیست.

  • تمکن مالی:

مسلما برای مهاجرت به هر کشوری به سطحی از پشتوانه مالی نیاز دارید تا فرآیند‌های خود را به انجام برسانید. در مورد جزییتات هزینه ها میتوانید این مقاله را مطالعه کنید.